вторник, 15 марта 2016 г.

6 клас. Контрольна робота з теми «Байка у світовій літературі»

І  варіант
Середній рівень
     1.     Що є важливою складовою байки?
     2.     Замаскована думка, інакомовлення – це….
     3.     Кого вважають засновником жанру байки?
     Достатній рівень
      1.     Наведіть приклади алегоричних образів.

2.     Напишіть назви байок та їх авторів:
·        «Хоч як би ти виправдовувався, я все одно тебе з’їм.»
·        «Ти винен тим уже, що хочу я, бач, їсти.»
·        «Я маю на душі великий гріх:
                   Я стільки з’їв овець невинних»
3. Визначне тему та ідею байки І.А.Крилова «Вовк та Ягня»
Високий рівень
1.Поміркуйте, у чому полягає актуальність жанру байки в наш час?
ІІ  варіант
Середній рівень
1.     Хто є героями байок?
2.     Дайте визначення байки.
3.     Що ми називаємо «езоповою мовою»?
Достатній рівень
4.     Назвіть відомих вам байкарів.
5.     Напишіть назви байок та їх авторів:
·        «Тоді батько розв’язав в’язку і дав кожному  по різці»
·        «Якщо пресвітлий Вовк дозволить, насмілюсь я сказать...»
·        «Я маю на душі великий гріх:
                   Я стільки з’їв овець невинних»
3. Визначне тему та ідею байки Ж. Лафонтена  «Зачумлені звірі»
Високий рівень

1.Поміркуйте, у чому полягає афористичність моралі байок?  Наведіть приклади.

Комментариев нет:

Отправить комментарий