вторник, 15 марта 2016 г.

10 клас. Контрольна робота.Творчість М. Некрасова, В. Вітмена, Ш. Бодлера, П.Верлена, А. Рембо

І варіант 
Початковий рівень
1. У якій країні виник декаданс?
А Німеччині;                       Б Франції; 
В Росії;                                 Г Польщі.
2. Група «Парнас» з’явилася у французькій поезії:
А 30-40-х роках;                 Б 40-50-х роках;
В 50-60-х роках;                Г 50-70-х роках.
3. Яку назву мала перша збірка М. Некрасова?
   А «Мрії і сподівання»;        Б «Мрії і спогади»;
   В «Мрії і звуки»;                 Г «Мрії і сподівання».

4. Збірка В. Вітмена «Листя трави» вперше побачила світ:
А 1852 року;                         Б 1853 року;
В 1854 року;                         Г 1855 року. 
5. Скільки віршів містила перша збірка «Листя трави»:
А 12;                                     Б 13;
В 14;                                      Г 15.
6. Що таке верлібр?
А Літературний напрям;               Б вільний вірш; 
В троп;                                            Г стиль.
Середній рівень
7. Які дві течії були найпопулярнішими в російській поезії другої половини XIX ст.? 8. Сформулюйте визначення поняття «символізм».
9. Кому присвячено вірш В. Вітмена «О капітане!»?
Достатній рівень
10. Розкрийте, у чому полягало поетичне новаторство символістів?
11. Дайте тлумачення символіки поезії Ш. Бодлера «Альбатрос». Як на вашу думку,  чи є у вірші автобіографічні мотиви ?
Високий рівень
12. Порівняйте розкриття теми поета і поезії у творчості Ш. Бодлера, П. Верлена,
      А. Рембо.

ІІ варіант
Початковий рівень
1. Найвизначніша збірка Ш. Бодлера має назву:
А «Квіти зла»;                               Б «Штучний рай»;
В «Салон 1859 року»;                    Г «Паризький сплін».
2. Скільки етапів виділяється у творчості французьких символістів:
А два;                                             Б три; 
В чотири;                                       Г п’ять.
3. Рядки «Найперше — музика у слові!» взято з вірша П. Верлена:
А «Забуті арієти»;                         Б «Так тихо серце плаче...»;
В «Поетичне мистецтво»;            Г «Осіння пісня».
4. Хто із сучасників А. Рембо називав його «ангелом і демоном»?
А Ш. Бодлер;                                Б П. Верлен; 
В С. Малларме;                            Г А. Франс.
5. Хто з французьких поетів-символістів став символом поетичного авангарду?
А Ш. Бодлер;                              Б П. Верлен;
В С. Малларме;                          Г А. Рембо. 
6. Слово «сугестія» у перекладі означає:
А спогад;                               Б навіювання; 
В мрія;                                    Г сум
Середній рівень

7. Дайте визначення поняття «верлібр».
8. Яка основна тема поезії російського поета М. Некрасова?
9. У якому творі Ш. Бодлера своєрідно розкрито тему поета і поезії?
 Достатній рівень
10. Розкрийте, у чому полягало поетичне новаторство символістів.
11. Проаналізуйте одну з поезій  М. Некрасова (на вибір учня).
Високий рівень
12. Проаналізуйте,   художній світ Вітмена-новатора.



Комментариев нет:

Отправить комментарий